Аб рабоце санаторна-курортных арганізацый Мінскай вобласці ва ўмовах пандэміі

26-Кастрычніка-2020
Нягледзячы на ​​няпростую эпідэміялагічную абстаноўку, санаторна-курортнымі арганізацыямі, размешчанымі на тэрыторыі Мінскай вобласці, праведзена каласальная праца праз рэкламныя кампаніі ў СМІ і Інтэрнэт-парталы: 103.by, Воокing.соm, Vеtlivа.bу, Веltur.bу, Торtur.bу, Slivki.bу, Rеlах.bу з мэтай папулярызацыі санаторна-курортных і аздараўленчых паслуг сярод грамадзян Рэспублікі Беларусь і для прыцягнення на адпачынак замежных гасцей.
Так у першым паўгоддзі 2020 года ГУ "Санаторый "Юнацтва" Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь былі праведзены 2 вэбiнара "Беларусь: бліжэй, чым вы думаеце, і больш, чым вы чакаеце!", Кампанія Тгаvеl Соnnection Digital. Вядзецца блог на афіцыйным сайце www.ynost.by. Падаюцца рэгулярныя натыўнымі артыкулы на кр.bу., sputniк.bу. Відэа-рэкламу на Уоu Тubе, кантэкстная рэклама на Яндэкс і Сооglе. Удзел у праграме "Здароўе", сюжэт пра адпачынак у санаторыях летам у праграме "Панарама" на тэлеканале "Беларусь-1".
Філіялам "Санаторыя "Сасновы бор" ААТ "Белаграздраўніца" быў запушчаны рэпартаж у лютым 2020 года але прасоўванні санаторна курортных паслуг у праграме "Добрай ранiцы Беларусь", размясцілі рэкламны банэр на тэлеканале АНТ (люты 2020). Прынялі ўдзел у рэспубліканскім конкурсе спажывецкіх пераваг "Прадукт года" у траўні 2020 года, у міжнароднай бізнэс-прэміі "Лідэр года". Выпусцілі артыкулы ў газеце "Мінская праўда" (чэрвень 2020), на інтэрнэт- партале ТUТ.ВY (ліпень 2020).
Філіялам "Санаторыя "Рассвет-Любань" ААТ "Белаграздраўніца" рэгулярна падаецца рэклама ў выглядзе макетаў і артыкулаў у газетныя выданні раённага рэгіёну і абласных рэгіёнах, на радыё: ЗАТ "БелКП-ПРЕСС", "Комсомольская правда"; выдавецкі дом "Беларусь сёння", "Савецкая Беларусь"; МАУП "Рэдакцыя газеты "Мінская праўда"; ТАА "Энергія", г. Салігорск - "Лідэр-прэс"; рэдакцыя Брэсцкай абласной газеты "Зара"; рэдакцыя газеты "Вячэрні Гродна" і "Гродзенская праўда"; УП "Агенцтва "Мінск-навіны" і "Вячэрні Мінск"; ЧРУП "Рэклама ў руху"; газета "Голас Любаншчыны"; радыё "Мінская хваля".
УП "Санаторый "Iслач" НАН Беларусі ў першым паўгоддзі бягучага года для прасоўвання лячэбна-аздараўленчага турызму актыўна выкарыстоўваў сацыяльныя сеткі vk.соm, ок.ru, fасеbk.соm, актыўна абнаўляўся сайт санаторыя https://isloch.bу, таксама на расійскім партале https://www.domotdina.ru/.
З мэтай павелічэння рынку збыту пуцёвак пастаянна адбываецца пошук новых замежных партнёраў, актыўна заключаюцца новыя дамовы, а таксама адбываецца пралангацыя ўжо раней заключаных дамоваў з беларускімі, расійскімі, эстонскімі, нямецкімі турыстычнымі фірмамі. Для павелічэння аб'ёмаў продажаў пуцёвак распрацоўваюцца і праводзяцца розныя сезонныя і святочныя акцыі, якія прадугледжваюць прыемныя бонусы і зніжкі.
Так СТАА ДРАЦ "Надзея" ў траўні-чэрвені 2020 года праведзена акцыя "Лета з "Надзеяй" па рэалізацыі пуцёвак на аздараўленне з праграмай актыўнага адпачынку для дзяцей, а таксама акцыя "Адпачываем усёй сям'ёй", па пуцёўках сямейнага адпачынку. Дадаткова рэклама паслуг цэнтра ажыццяўляецца праз каналы радыё "Юністар", "Маладзечна РМ".
Філіял "Санаторыя "Сасновы бор" ААТ "Белаграздраўніца» праводзіць акцыю "ранняга браніравання" з прадастаўленнем зніжкі 5-10%.
ГУ "Санаторый "Юнацтва" Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь прадастаўляе зніжку - 35% для гасцей з Беларусі ў летні перыяд на ўсе віды пуцёвак.
Глоу "Санаторый "Сосны" Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь распрацавана і ўведзена ў дзеянне аздараўленчая пуцёўка з аднаўленчай праграмай "Дыхаем лёгка", санаторна-курортная пуцёўка "Сосны клічуць". Устаноўлены зніжкі ў памеры 15% медыцынскаму персаналу і членам іх сем'яў у памеры 10%, павялічаны памеры зніжак дзецям на дадатковыя месцы, уведзены зніжкі на другі і трэці дзень знаходжання па пуцёўцы выхаднога дня з мэтай павелічэння працягласці адпачынку.
У  "Санаторыі  "Нарачанскі бераг" скупіла "Белпрафсаюзкурорт" распрацавана санаторна-курортная пуцёўка "Аздараўленне лёгкіх". Праводзяцца акцыі "Спорту "ТАК", "Барбекю выхадныя ў Нарачанскім беразе".
Для стварэння камфортных умоў знаходжання і прыцягнення яшчэ большай колькасці адпачывальнікаў на пастаяннай аснове праводзіцца абнаўленне матэрыяльна-тэхнічнай базы і пашыраецца пералік медыцынскіх паслуг.