Аб выніках працы санаторна-курортных і аздараўленчых арганізацыях Віцебскай вобласці за 2018 год

15-Лютага-2019
Па выніках працы СКО за 2018 год тэмп росту выручкі ад рэалізацыі паслуг у параўнанні з аналагічным перыядам мінулага года склаў 113,4%, у тым ліку замежным грамадзянам - 111,5%. Колькасць рэалізаваных пуцёвак павялічылася на 108,3%, у тым ліку замежным грамадзянам - 112,2%. Тэмп росту выручкі ад прадастаўлення дадатковых платных паслуг склаў 120,8%, з іх медыцынскіх паслуг - 117,9%.
Санаторна-курортныя і аздараўленчыя арганізацыі вобласці пастаянна працуюць над укараненнем новых відаў платных паслуг насельніцтву. За 2018 год у здраўніцах вобласці ўкаранёны новыя віды медыцынскіх паслуг: агульная магнітатэрапія, ультрагукавое даследаванне органаў, ультрагукавая остеоденситометрия, лакальная крыятэрапія, аўдыёвізуальная стымуляцыя, магніевыя ванны, ударна-хвалевая тэрапія, пунктурная гірудатэрапія, лекавыя працэдуры з рэчывам сухім «эндогем», колоногидротерапия, карбокситерапия, гразелячэнне фульвовами гразямі і многія іншыя віды паслуг. Медыцынскае абсталяванне пастаянна дапаўняецца навінкамі.
Распрацаваны аздараўленчыя пуцёўкі з медыцынскімі праграмамі: «Здаровая скура», «Стройная постаць», «Тыдзень без аўтамабіля», «Адпачні!», «Шакаладныя мроі". Карыстаюцца попытам спецыяльныя праграмы для мужчын. Ўкаранёны новыя методыкі лячэння: ДМВ тэрапія на вобласць праекцыі наднырачнікаў пры захворваннях органаў дыхання; ультрагукавая тэрапія на грудную клетку па методыцы Шатрова пры хранічнай пнеўманіі; СМТ па методыцы электрастымуляцыі пры атлусценні; лазеропунктура пры астэахандрозе паяснічнага аддзела пазваночніка; кіслародныя кактэйлі пры мігрэні, СВД і інш.
Cosmetic and SPA-procedures that are in high demand among holidaymakers are being actively developed and introduced. For these purposes, the medical staff undergoes special retraining, specialized apparatus and equipment, and cosmetics are purchased.
For a more comfortable stay for vacationers in the sanatorium organizations of the region, mini-laundries, hairdressing salons, rental centers for sports equipment and items for outdoor activities are open. Developed interesting excursion routes to familiarize citizens with the culture and history of Belarus.
Кіраўнікамі і спецыялістамі маркетынгавых службаў санаторна-курортных і аздараўленчых арганізацый праводзіцца актыўная работа па папулярызацыі адпачынку і павелічэння попыту на пуцёўкі. Нямала сродкаў накіроўваецца на розныя віды рэкламы, выязныя сустрэчы з калектывамі беларускіх і расійскіх прадпрыемстваў, удзел у выставах, канферэнцыях, акцыях. На ўсіх праводзяцца мерапрыемствах распаўсюджваецца рэкламная прадукцыя: календары, флаер, буклеты, прайс-лісты, візітоўкі, сувенірная прадукцыя з лагатыпамі санаторыяў і да т.п. Заключаны дагаворы на дэманстрацыю рэкламных ролікаў пра санаторыі ў сетцы інтэрнэт з тэрытарыяльным размеркаваннем па гарадах Масква і Санкт-Пецярбург.
Многія санаторна-курортныя арганізацыі вобласці прынялі актыўны ўдзел у найбуйнейшых міжнародных турыстычных выставах-кірмашах у Рэспубліцы Беларусь і за мяжой ( «Беларусь-Расея» г. Масква, «МIТТ» г. Масква, «Старэйшае пакаленне» г. Санкт-Пецярбург, « праф Тур »г. Мінск,« Адпачынак 2018 »г. Мінск,« Турбізнес 2018 »і інш.) падчас правядзення выстаў заключаны дагаворы на супрацоўніцтва з турыстычнымі фірмамі краін блізкага і далёкага замежжа.
З мэтай павышэння эфектыўнасці працы санаторна-курортных і аздараўленчых арганізацый, забеспячэння іх стабільнай работы і загрузкі ў асенне-зімовы перыяд у санаторыях вобласці распрацаваны гнуткія сістэмы зніжак. Улічваючы кан'юнктуру рынку на санаторна-курортныя паслугі ў Рэспубліцы Беларусь і Расійскай Федэрацыі, у асенне-зімовы перыяд цэны на паслугі санаторыяў зніжаюцца на 15-25% у параўнанні з летнім перыядам. Праводзяцца акцыі: «Гарачыя пуцёўкі», «Восеньскі ценапад», «Аксамітны сезон», «Тур выхаднога дня», «Ранняе браніраванне», «Плаці менш - адпачывай больш». Распрацоўваюцца і рэалізуюцца праграмы Навагодніх і Калядных тураў.
Кожная санаторна-курортная арганізацыя мае свой, пастаянна абнаўляецца сайт, з інфармацыяй пра кошты на паслугі, новых відах паслуг, лячэбных працэдурах, камфортнасці нумароў, наяўнасці Wi-Fi і г.д. Для павелічэння кліенцкай базы і наведвальнасці сайтаў ажыццяўляецца кантэкстная рэклама ў сетцы інтэрнэт і пошукавых сістэмах yandex, google, mail і г.д., створаны групы ў сацыяльных сетках з інфармацыяй пра паслугі санаторыяў.
Браніраванне пуцёвак ажыццяўляецца ў рэжыме рэальнага часу з выкарыстаннем электроннай пошты, галасавой і відэасувязі праз інтэрнэт. Акрамя таго, браніраванне на сайце можна ажыццяўляць з дапамогай «анлайн кансультацыі», ўкараняецца мабільнае прыкладанне онлайн-браніравання.
Для інфармавання зацікаўленых катэгорый грамадзян аб праводзяцца акцыях на пастаяннай аснове ажыццяўляецца электронная і паштовая рассылка.
Арганізацыі, якія прымаюць на аздараўленне і санаторна-курортнае лячэнне ангельскамоўных кліентаў, маюць у штаце санаторыя асоб, якія ведаюць англійскую мову. У некаторых здраўніцах работнікі праслухалі онлайн курсы «Дзелавы англійская».
Ўласнікамі здраўніц Віцебскай вобласці ў мэтах забеспячэння паступальнага развіцця сістэмы санаторна-курортнага лячэння і аздараўлення насельніцтва асаблівая ўвага надаецца ўмацаванню матэрыяльна-тэхнічнай базы і павышэнню эфектыўнасці яе выкарыстання.