Аб аздараўленні дзяцей Мінскай вобласці ў перыяд зімовых канікул 2020-2021 навучальнага года

26-Студзеня-2021
У Мінскай вобласці ў перыяд зімовых канікул з 25 снежня 2020 года па 10 студзеня 2021 году былі арганізаваны аздараўленчыя лагеры з дзённым знаходжаннем дзяцей на базе ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі, устаноў дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі, у якіх атрымалі аздараўленне 7 723 вучняў у 304 лагерах, з іх большая палова - для сельскіх дзяцей.
Ва ўсіх аздараўленчых лагерах былі створаны неабходныя ўмовы па прафілактыцы заносу і распаўсюджвання COVID-19. Усе лагера былі абсталяваныя сродкамі індывідуальнай абароны: антысептыкі, маскі, пальчаткі. Атрады сфарміраваны не больш за 15 чалавек у кожным. За кожным атрадам замацаваны гульнявыя памяшкання, арганізавана знаходжанне дзяцей у строга замацаваных месцах. Расстаноўка мэблі ў памяшканнях праводзілася з захаваннем прынцыпу сацыяльнага дыстанцыяваньня. Установлены при входах в здания дозаторы с антисептическим средством для обработки рук. Проводились ежедневные "утренние фильтры" с обязательной термометрией с целью выявления и недопущения в отряд воспитанников с признаками респираторных заболеваний. Исключено объединение воспитанников из разных отрядов в одну группу. Проведение культурно-массовых и спортивно-оздоровительных мероприятий организовывалось на открытом воздухе.
У дзіцячых аздараўленчых лагерах у першую чаргу былі аздароўлены дзеці-сіроты (177 чал.), Дзеці-інваліды (109 чал.), дзеці з малазабяспечаных (574 чал.), шматдзетных (1 811 чал.) Сем'яў. Вялікая ўвага была ўдзелена занятасці і арганізацыі вольнага часу на вакацыях падлеткаў, схільных да дэвіянтнымі паводзінамі, дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы (331 навучэнец), якія стаяць на ўліку ў інспекцыі па справах непаўналетніх (108 дзяцей). У час канікул такія дзеці мелі магчымасць наведваць аб'яднанні па інтарэсах, удзельнічалі ў трэнінгах, кансультацыях псіхолагаў і сацыяльных педагогаў.
З мэтай арганізацыі адпачынку навучэнцаў у перыяд зімовых канікул, ўмацавання фізічнага, псіхічнага і эмацыйнага здароўя дзяцей, былі створаны ўмовы для ўсебаковага развіцця асобы, фарміравання станоўчых якасцей асобы навучэнцаў.
У цэлым, якія праводзяцца масавыя святы, гульнявыя праграмы, грамадзянска-патрыятычныя, экалагічныя акцыі і іншыя мерапрыемствы сталі спрыяльнай сферай для самарэалізацыі навучэнцаў, іх адпачынку і аздараўлення. Кожная ўстанова адукацыі ў дні зімовых канікул стала камфортным і бяспечным месцам для знаходжання дзяцей.